Bubbi Doo’s

My life as a knitter

One down… September 16, 2008

Filed under: Strik / Knitting — bubbidoo @ 7:25 am

Så er knapperne købt og syet i min BSJ. Skønt, skønt, skønt! Nu er der et projekt ryddet af den vej som fører mod min DIVA 😀

Jeg er faktisk også ganske tilfreds med den. Det irriterer mig lidt at jeg ikke kan tage et billede hvor man kan se farverne ordentlig for de er SÅ flotte.

Knapperne blev købt igår formiddags og blev syet på igår aftes til lidt Amerikansk Fodbold i flimmerkassen. I skal da lige have et close-up af knapper. Jeg synes de er super seje 😉 Wraaaaaa!!!!

Den har været rigtig sjov at strikke og der skal helt sikkert nok komme flere. Hende Fru Zimmerman kunne godt nok en ting eller to! Fuldstændig genialt design!!!

 

2 Responses to “One down…”

  1. Nina Says:

    Hvor er den blevet flot din Baby Surprise og sikke gode knapper du har fundet til den.
    Og så er det jo dejligt at se dig tilbage på bloggen igen.

  2. Siffe Says:

    Jamen sikken da lækre knapper og lækkert garn … måske jeg skulle finde hende Zimmermans bog frem igen 😉
    KH Siffe


Leave a Reply

