Bubbi Doo’s

My life as a knitter

Long time no see September 13, 2008

Filed under: Garn / yarn,Strik / Knitting — bubbidoo @ 12:35 pm

Så var det vist ved at være på tide at jeg fik opdateret lidt på bloggen. Tiden går stærkt, specielt nu hvor jeg har fået arbejde og knokler derudaf og så er det jo desværre at bloggen kan blive lidt glemt.

Men hvilken bedre anledning til at skrive herinde end nyt garn? Jeg har nemlig fået en pakke herfra:

I marts fik jeg et gavekort dertil og jeg har længe gået og funderet over hvad jeg mon skulle købe og om det nu kulle være den bluse som jeg i første omgang havde bestemt mig for. Efter et besøg i forrige uge hvor jeg fik prøvet den på kunne der ikke være mere at diskutere. Det SKULLE bare være DEN!

Imens har jeg så gået spændt og ventet og så kom den endelig igår! Min DIVA!

Ih, hvor jeg glæder mig til at komme igang! Men nu må jeg se om jeg kan holde mig i skindet, planen var nemlig at dette her skulle være en “gulerod”… der er liiiiige et par projekter der skal gøres færdig først.

 

Leave a Reply

