Bubbi Doo’s

My life as a knitter

At nå en milepæl March 27, 2008

Filed under: Strik / Knitting — bubbidoo @ 9:11 am

Det var en underlig følelse at slå op til dette projekt. Mit eget design for aller første gang. Ikke fordi det er kompliceret, men det er alligevel en milepæl for mig. Det er som om at med dette projekt at jeg som strikker trådt ind i en nye dimension, jeg har nået et nyt niveau.

Dette projekt beviser at jeg nu er så sikker i mit strik at jeg tør ligge opskriften fra mig og være kreativ. Det er en dejlig følelse 🙂

Nååå, ja. Måske I lige skulle se et billede eller to 😉

pict4067.jpg
pict4069.jpg

Jeg håber på at kunne lave en opskrift når jeg er færdig. Den vil nok blive lagt på Ravelry, hvis jeg kan finde ud af det.

 

3 Responses to “At nå en milepæl”

  1. Siffe Says:

    Det er da absolut en fantastisk milepæl at nå! Tillykke med det! Det er et dejligt tørklæde – rart med billeder! Godt design 😉

  2. Helle Hansen Says:

    Hvor lyder det godt Tillykke med det. Er det 2 halstørklæder eller er det det vendes. Flot design glæder mig til at følge med på din side.

  3. bubbidoo Says:

    Tak skal I have begge to 🙂

    Helle, det er det samme halstørklæde, men det er strikket i dobbeltstrik og har derfor to retsider.


Leave a Reply

