Bubbi Doo’s

My life as a knitter

Nu med billedredigering March 26, 2008

Filed under: Strik / Knitting — bubbidoo @ 6:40 pm

Endelig har jeg fundet mig et billedredigeringsprogram…. Pengene var ikke lige til at købe et selv, så jeg må nøjes med en demo indtil videre…. Det betyder tilgengæld også at I må leve med at der står pixelmator på ALLE mine billeder….Men det går nu nok, i hvert fald indtil videre.

Men nu kan jeg jo vise lidt af det jeg har lavet 😀

Den sidste dag i påsken blev jeg færdig med baby smækbukserne

pict4050.jpg

Jeg glæder mig til at se lille August med dem på. Opskriften er fra et Sandnes hæfte og garnet er købt i Aldi engang da de havde et godt tilbud på bomuldsgarn. Et godt stykke inde i projektet var jeg liiiiiiige ved at gå i stå…. Jeg var simplthen DØDtræt af al den glatstrik…. aaaaalle de retmasker. Men som man kan se på billedet blev den færdig og jeg er fuldt ud tilfreds.

 

3 Responses to “Nu med billedredigering”

  1. Siffe Says:

    Ajj hvor er de søde – måske en idé til min niece – hun venter sig til oktober!
    KH Siffe

  2. bubbidoo Says:

    Det lyder da som en rigtig god idé. Hæftet hedder Lanett Superwas, 0314 Barn 0-4 år. Jeg købte det hos http://www.netgarn.dk
    Opskriften er nem og ligetil, men skulle du alligevel have nogen spørgsmål er du velkommen til at skrive 🙂

  3. Janne Says:

    Hej 🙂

    Du kan hente et ganske gratis udmærket billedbehandlingsprogram her:
    PhotoFiltre Studio 9.0


Leave a Reply

