Bubbi Doo’s

My life as a knitter

Kuk kuk March 11, 2008

Filed under: Strik / Knitting — bubbidoo @ 6:45 am

Er her endnu. Har bare holdt en smule ferie fra bloggen. Jeg har mistet mit billedredigerings-program, så jeg kan ikke blogge med billeder idag. Det er lidt ærgeligt for jeg har faktisk en masse at vise.

Jeg er gået igang med GreenGable og er faktisk allerede kommet et pænt stykke

Mit strømpegarn som jeg selv har farvet er godt på vej til at blive et par jaywalker

Så er jeg igang med et par smækbukser til den kommende bebs i familien

og til slut kæmper jeg videre med mit dobbeltstrikkede halstørklæde (eget design) og jeg må sige at det holder hårdt. Men sådan er det jo med halstørklæder…. de skal være laaaaaaaaange!

Jeg har meldt mig til SKP2008 så jeg skal også snart have slået op til denne måneds strømpe, ville bare gerne først have mine jaywalkere færdig først, eller ender det bare med at de aldrig bliver det.

 

One Response to “Kuk kuk”

  1. Siffe Says:

    Det var da rart at ‘høre’ fra dig igen. Glæder mig til at ‘se’ alle dine nørklerier når du får gang i billedredigering!


Leave a Reply

