Bubbi Doo’s

My life as a knitter

KoolAid-garn February 6, 2008

Filed under: Strik / Knitting — bubbidoo @ 9:53 pm

Så kom jeg endelig til et se mit hjemmefarvede garn i “aktion”. Jeg synes egentlig at jeg er sluppet ganske godt fra det. Det nøgle jeg fik fat på passer perfekt til de 76 masker som Jaywaker’ne kræver. Gad vide hvordan det ville have set ud med 56?

pict3973.jpg

Garnet er 25 % bambus og 75 % uld. Egentlig skulle man ikke kunne farve plantefibre med KoolAid, men jeg kan ikke rigtig se problemet, det kan være atr det viser sig efter en tur i vaskemaskinen. URG!!!! Tænk hvis strømperne er helt hvide når de kommer ud! Åh nej, det kommer til at blive en neglebidende affære.

 

4 Responses to “KoolAid-garn”

  1. Tineke Says:

    Det er du søreme da sluppet godt fra! Glæder mig til at se dem, også efter vasketuren, jeg bæver med dig…

    Kh. Tineke

  2. Siffe Says:

    Wauw … det er godt nok flot!

  3. Nina Says:

    Hvor ser det godt ud, jeg er spændt på at se det færdige resultat og også efter vask. Det uld jeg farvede, klarede turen i vaskemaskinen uden at miste farven. Kan det gøre dig mere rolig.
    Glæder mig også til at se hvordan dit nyindkøbte garn vil komme til at se ud efter en gang i noget KoolAid.
    Hilsen Nina

  4. bubbidoo Says:

    Tineke og Siffe:

    Tusind tak 🙂 Jeg er godt nok også spændt!!!

    Nina:

    Det var da lidt beroligende 😉 Jeg må tage strømperne med næste gang vi kommer på besøg, så du kan se dem “live”


Leave a Reply

