Bubbi Doo’s

My life as a knitter

Til at varme Augusts ører/ To keep August’s ears warm February 3, 2008

Filed under: Strik / Knitting — bubbidoo @ 2:43 pm
pict3964.jpg

Jeg har strikket en “Vine Lace Baby Hat” til det kommende familie medlem, vi kan jo ikke have at han kommer til verden uden at have noget til at holde hans ører varme 😉 Nu håber jeg bare at moderen kan lide den!!! Mønsteret kan findes på Knitting Daily

In English:

I’ve knitted the “Vine Lace Baby Hat” for a soon ( well, april is kid of soon) arriving new member of the family. This is to make sure that Baby August’s head won’t get cold. Hope the mother likes it!!! (The pattern can be found at Knitting Daily)

 

4 Responses to “Til at varme Augusts ører/ To keep August’s ears warm”

  1. Stine Says:

    Moderen kan bestemt godt lide den! Og August sparker med… Hvor er det dejligt med alle de kærlige tanker og alt det du laver til lillemanden inde i maven 🙂

  2. bubbidoo Says:

    Hvor er det dejligt at I begge kan lide den 🙂 Og jeg er kun glad for at kunne lave noget til ham. Jeg glæder mig allermest til at se ham bruge det 😀

  3. Stine Says:

    Ihh ja, det glæder jeg mig også til 🙂

  4. Dorthe Says:

    Hej
    Hvor er den skøn, og hvor er jeg glad for du har strikket den til en lille dreng – jeg venter nemlig dreng nr. 2, og har været lidt ked af ikke at kunne finde noget nuser strik til drenge som der findes til piger, men så faldt jeg over din side!!!!!
    Jeg sidder og kæmper mig igennem oversættelse af mønsteret fra KnittingDaily.com til Vine Lace Baby Hat, og tænkte du måske kunne hjælpe mig med forklaringen på hvad hhv. S2KP og S2KP2 betyder, når jeg oversætter ser det for mig ud som om jeg skal gøre nøjagtig det samme, men det kan vist ikke passe.
    På forhånd tak
    Mvh Dorthe


Leave a Reply

