Bubbi Doo’s

My life as a knitter

Snowdrop February 3, 2008

Filed under: Strik / Knitting — bubbidoo @ 10:22 pm

Jeg er begyndt på Snowdrop af Helga Isager. Det er nu ikke ligefrem fordi at vejret motivere en til at strikke sommertøj, men nu er jeg i det mindste i god tid 🙂

pict3966.jpg

Jeg er ikke nået så langt, men indtil videre kan jeg rigtig godt lide mønsteret og blandingen af uldgarn og mohairgarn er skøn. Jeg glæder mig rigtig meget til at skulle have den på, men jeg må vist vente lidt endnu. Jeg er ved anden udtagningsrunde i bærestykket, så der er stadig et langt stykke glatstrik forude.

In English:

I have cast on for Snowdrop by Helga Isager. It is a lovely pattern and I love it so far. The wool and mohair blend o really lovely and I am looking forward to wearing, but I guess I have to wait a bit, first the waether is pretty cold and rainy and second, I still need to finish a long part of st. st. hurray, hurray 😦

 

2 Responses to “Snowdrop”

  1. Tineke Says:

    Superfarve! Den glæder jeg mig til at se mere til….

  2. bubbidoo Says:

    Hej Tineke

    Ja, jeg stod godt nok også læææænge i butikken og prøvede at bestemme mig. Jeg er rigtig glad for den farve jeg endte op med og jeg tror det bliver en ret fed effekt at uldgarnet er lidt lysere en mohair-garnet. Det kommer til at se meleret ud.


Leave a Reply

