Bubbi Doo’s

My life as a knitter

At brænde 1000 kr af / to spend 1000 kr January 31, 2008

Filed under: Strik / Knitting — bubbidoo @ 7:59 pm

I lidt over 1 måned har jeg gået og kigget på min julegave fra min bedre halvdel, et strikkegavekort på 1000 kr, der måtte bruges på alt som havde med strik at gøre. Efter en hel måneds tænken og væven frem og tilbage blev de spenderet på under en halv time . Så kan man snakke om at være turbo-køber. Nå skal alle tingene bare lande i min postkasse 🙂

Jeg venter på:

2 bøger fra Amazon

10 ngl strømpegarn til at farve

22 poser KoolAid

og sidste men IKKE mindst: 4 ngl håndfarvet strømpegarn fra Lisa Souza

Iiiiiiiiih, hvor jeg glæder mig! 😀

In English:

I got a knitting gift certificate on 1000 kr (about 200 dollars) from my boyfriend for christmas. I have spend a whole month looking at all the great things I would like to order, today i finally decided. It only took my about 30 minutes to order it all. Now I just have to wait for it to arrive 😀

I have ordered:

2 books from amazon.com

1o skeins of sockyarn for dyeing

22 bags of KoolAid

4 skeins of Handdyed sockyarn from Lisa Souza.

I am SO looking forward to when it arrive!!! 😀

 

5 Responses to “At brænde 1000 kr af / to spend 1000 kr”

  1. Siffe Says:

    Jamen det er rent Røverkøb for de penge …. og sikken dog en glæde du har fået af den gave!
    Mon der kommer billeder når tingene arriverer? 😉

  2. bubbidoo Says:

    Det gør der HELT sikkert. Jeg tror ikke at jeg ville kunne lade være med at vise det frem, om så jeg blev bedt om det 😉

  3. Tineke Says:

    Sikke meget du har fået dig for pengene! Glæder mig til at se det hele…

  4. charlotte Says:

    Uhh god gave… Sig endelig til, hvis du mangeler krydsnøgleapperat og garnvinde, fik 2 sæt…

    Og hov, du er blevet tagget 😉

  5. bubbidoo Says:

    Hej Tineke og Charlotte

    Ja, han er god ham Jan. Jeg er så heldig at kende en der har begge dele, så mit garn kommer bare med på tur en gang imellem. Desværre er der heller ikke plads på vores 46 kvadratmeter til det vilde udstyr, eller skulle jeg helt sikkert også selv have både garnvinde og krydsnøgleapperat. VERDENS BEDSTE OPFINDELSE TIL STRIKKERE!!!! 🙂


Leave a Reply

