Bubbi Doo’s

My life as a knitter

Jaywalker December 31, 2007

Filed under: Strik / Knitting — bubbidoo @ 8:41 am

pict3926.jpg

Så er jeg i fuld gang med mine Jaywalker strømper og garnet jeg bruger er Lorna’s Laces, Mt. Creek. De er det perfekte match. Jeg er vild med hvordan de kommer til at se ud og jeg glæder mig til at strikke videre og se hvordan resten kommer til at se ud.

Mønsteret danner en spiral omkring benet, men der skal tages masker ind når jeg kommer til foden. Jeg håber virkelig at mønsteret bliver ved med at se ud som det gør nu! Only time can tell….

In English:

I have started my Jaywalkers and they are great! I am knitting them with my Lorna’s Laces, Mt. Creek. Soft and beautiful! I have to make some decreases after the heel so I really hope the color pattern will stay the same!! Guess we will soon find out…

 

3 Responses to “Jaywalker”

  1. charlotte Says:

    De bliver da bare for fede, får man dem at se i det nye år?

  2. siffe Says:

    Hej BubbiDoo
    Jeg må da lige høre Hvorfor du skifter blog? Hvilke fordele er det ved wordpress? Du skriver på den gamle *vi ses på blogspot* – er det så her?
    Jeg forsøger selv – uden nogen reel grund andet end den gamle *Planet* blev for rodet ;-). Min gamle blog ligger på ‘blogspot’ men det er jo ikke her. …… øhhh forstår du hvad jeg mener?

    Iøvrigt tror jeg din anti-stash-along er lige noget for mig. Jeg får jo formeret mit garn uanset hvordan økonomien ellers ser ud.

    Godt Nytår

    KH Siffe
    http://siffes.blogspot.com

  3. bubbidoo Says:

    Hej Charlotte.

    Ja, det gør man da. Jeg må jo tage dem med næste gang jeg kommer til strikkecafé. Jeg kan se inde på siden at der ikke er kommet nye datoer endnu, men jeg venter spændt 🙂

    Hej Siffe

    Det blev et lidt længere svar, så det blev på mail istedet. Du burde have modtaget den.


Leave a Reply

