Bubbi Doo’s

My life as a knitter

Julegaver / Christmas presents December 30, 2007

Filed under: Garn / yarn,Gaver / Presents,Højtider — bubbidoo @ 12:43 am

Vel ovre på den anden side af julen og jeg har endda haft god tid til at nyde alle mine dejlige gaver.

Jeg er velsignet med en kæreste som forstår at det er ret dyrt at være garnoman, se bare her hvad jeg fik af ham:

til_print1.jpg

Det er jo bare VILDT lækkert! Jeg går allerede og kigger lidt på hvad jeg skal købe for alle de garnpenge. Måske lidt mere Lorna’s Laces… hmmmm

Og så fik jeg også lige opdateret biblioteket med “Big Girls Knit”, “Favorite Socks” fra Interweave og “At knit’s End” af The Yarn Harlot

Under juletræet lå der også 2 nøgler Lorna’s Laces Sheperd Sock i farven Bucks Bar. Det er en rigtig flot farve som jeg allerede har kigget på masser af gange og så er det jo dejligt at det lige var den der var blevet valgt ud til mig.

Jeg fik også selv givet en masse julegaver, ikke mindst hjemmelavede. 1 par piratluffer, 3 par strømper og en Presto Chango babybluse. De kan ses inde på min ravelryprofil for dem som er kommet derind. Ikke at det er nogen overraskelse, men jeg hedder BubbiDoo derinde.

In english:

I have been blessed with a boyfriend who understand that my yarn addiction is rather exspensive. For christmas he gave me a gift certificat to buy yarn and yarn related stuff for 1000 DKK. Ooooooooh, I love him!!!!!!! I also got 3 books: “Big Girls Knit”, “Favorite Socks” from Interweave Press and “At knit’s End” by The Yarn Harlot from my in laws, plus 2 skeins of Lorna’s Laces Bucks Bar, gorgeous yarn!!!

I had the time to make homemade gifts for some of family. I made 1 pair of pirate mittens, 3 pairs of socks and a Presto Chango baby sweater. It can all be seen on ravelry, my username i BubbiDoo.


 

3 Responses to “Julegaver / Christmas presents”

  1. Tineke Says:

    Nøøøøøj, siger jeg bare, så lækre gaver du har fået!!

    Hilsner, Tineke

  2. tpoulsen Says:

    Wooow en sød og forstående mand du har !!!! 😉 Måske vi skal have trænet vores?

  3. bubbidoo Says:

    Ja, han er simpelthen skøn! Jeg blev helt overrasket, havde virkelig ikke regnet med det. Og han har virkelig brugt tid på at sætte sig ind i de forskellige ting. Han har surfet en hel del i web-strikkeverdenen.


Leave a Reply

