Bubbi Doo’s

My life as a knitter

Velkommen / Welcome December 28, 2007

Filed under: Uncategorized — bubbidoo @ 8:54 pm

Velkommen til min nye blog. Fra nu af kan mit livs som strikker følges her. Jeg har en masse at fortælle, men det kommer alt sammen senere. Lige nu skal jeg lige have styr på denne her blogs udseende 🙂

In english:

Welcome to my new blog. From now on you can follow my life as a knitter on this blog. I have a lot of things to show you guys, but you have to wait. Right now I have to worry about the looks of this blog.

 

3 Responses to “Velkommen / Welcome”

  1. tpoulsen Says:

    Jamen jeg flytter da med 🙂 Tillykke med din nye blog!

  2. Tineke Says:

    Så flytter jeg også med! Her ser allerede fint ud med gode farver. Glæder mig også til at følge med i det nye år.

    Godt nytår!

  3. bubbidoo Says:

    Dejligt at I også flytter med. Jeg glæder mig til at høre mere fra jer begge 🙂

    Godt nytår!


Leave a Reply

